[TYPO3-UG Dutch] tonen ttnews archief items in combinatie met preview werkt niet

jochem nabuurs jochem at roquin.nl
Tue Dec 22 11:50:52 CET 2009

Goedemiddag lijst,

Voor een klant van ons maak ik gebruik van tt news om nieuws items te
tonen. Ook zit hier een archief in.

Wanneer ik het nieuwsarchief bekijk zonder in de backend ingelogd te
zijn, krijg ik alle gearchiveerde items te zien.

Maar wanneer ik inlog als admin (met onderstaande User TS configuratie)
en de archiefpagina op vraag dan krijg ik de rode preview tekst
rechtsboven te zien en de lijst met archiefitems blijft leeg (Geen
nieuws in deze lijst).

USER TS configuratie:

admPanel {
	enable {
		preview = 1
	}

	override {
		preview = 1
		preview.showHiddenPages = 1
		preview.showHiddenRecords = 1
		preview.simulateUserGroup = 3
	}
}

Wanneer ik "preview = 1" verander naar "preview = 0" dan werkt het wel.
Kan iemand een verklaring geven voor bovenstaande?