[TYPO3-UG Dutch] Advancedfeediting rechten

Tom Kleijkers t.kleijkers at deviation.nl
Fri Dec 18 10:21:15 CET 2009

Goede morgen allemaal,

Kan iemand mij helpen met het instellen van de
advanced frontend editing module? Ik heb de extensie geinstalleerd en het
werkt allemaal voor de Admin gebruiker, maar ik kan niet vinden waar ik het
kan activeren voor een 'gewone' backend user. Deze backend user heeft
alleen toegang tot de 'draft' workspace. Wellicht kijk ik gewoon ergens
overheen. Ik heb overigens veel ervaring met Typo3 dus het hoeft geen
stap-voor-stap instructie te zijn.

Met vriendelijke groet,

--
Tom
Kleijkers MSc.

E: info at deviation.nl [1]
I: http://www.deviation.nl
[2]

Disclaimer
De informatie in deze e-mail is vertrouwelijk en
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien de lezer van deze
mededeling niet de geadresseerde is, wordt u er hierbij op gewezen, dat u
geen recht hebt kennis te nemen van de resterende inhoud van deze e-mail,
het te kopiëren of te verstrekken aan andere personen dan de geadresseerde.
Indien u deze e-mail abusievelijk hebt ontvangen, brengt u dan de afzender
op de hoogte waarbij u gevraagd zal worden het originele bericht te
vernietigen. Innervate is niet verantwoordelijk en wijst iedere
aansprakelijkheid af voor en/of in verband met alle gevolgen en/of schade
van een onjuiste en/of onvolledige verzending en ontvangst van deze e-mail.

Links:
------
[1] mailto:info at deviation.nl
[2] http://www.deviation.nl/