[TYPO3-UG Dutch] Embedden van video werkt niet.

ben van 't ende ben at typo3.org
Tue Dec 15 22:03:59 CET 2009

On 15/12/09 21:40, Jeroen de Vries wrote:

> Ik ben bezig om een video weer te laten geven op een website.
> Het probleem alleen is dat deze wel werkt op een windows pc via firefox.
> Op een Apple computer wil deze niet werken.
> Ik heb het geprobeerd met Opera 10.10. Als je dan de pagina wilt openen
> dan opent Opera het bestand 1000x ofzo(niet overdreven)
> En Safari ziet het bestand niet eens.
>
> De video zelf is met het formaat wmv.
> De link naar de desbetreffende pagina is
>
> http://christengemeentetholen.nl -> Foto`s & filmpjes -> Preken.
>

> Jeroen

> [...]

Hey Jeroen,

Dat het op je windows pc werkt is niet zo gek aangezien WMV een windows
specifiek formaat is. Ik krijg op mijn Linux bak met Firefox en Opera een of
ander plaatje te zien. Het slimste is volgens mij een account te maken bij
YouTube, je filmpjes te uploaden en ze dan op de website te tonen met een van de
vele YouTube players. Dan doet het het overal in elke browsert.

gRTz

ben