[TYPO3-UG Dutch] fe editing tt_news

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Dec 14 09:47:51 CET 2009

Hallo Dick,

Het is me niet helemaal duidelijk. Wil jij aan de frontend kunnen
editten? Dan heb je wat aan het antwoord van Nitin. Maar als jij
newsplus hebt geinstalleerd dan lijkt het er op alsof je de bezoekers
die mogelijkheid wilt geven.
Met newsplus heb ik geen enkele ervaring. Uit je vraag en inspectie van
de extensie begrijp ik dat Stefan Geith een alternatieve template
meegeleverd heeft.
Mijn advies is om deze goed te vergelijken met de standaard template van
tt_news. En dan uiteraard de verschillen op een juiste manier over te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg