[TYPO3-UG Dutch] fe editing tt_news

dick braam d.braam at leiden.nl
Sun Dec 13 23:25:48 CET 2009

Hallo lijst,

ik wil tt_news artikelen kunnen maken / editen met de front end.
newsplus lijkt de beste optie.

search en list gaat prima, maar fe editen geeft alleen een foutmelding:
error - no record selected.

via google krijg ik wel een hint;
"If you can't edit anything, check that you are using the correct file
for it: single_news.html"

maar hoe / waar? heeft iemand hier ervaring mee?

btw: ik werk met typo3 versie 4.3 met tt_news versie 3
én alternatieven voor newsplus sta ik ook voor open.

vr. gr. Dick

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan informatie bevatten
die persoonlijk of vertrouwelijk is en niet openbaar mag worden gemaakt krachtens wet- of
regelgeving of overeenkomst. Gebruik van de inhoud ervan door anderen zonder toestemming
van de afzender of geadresseerde is onrechtmatig. Mocht dit e-mailbericht ten onrechte bij
u terechtgekomen zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk terstond contact met ons op te nemen.