[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 versus commerciele CMS-en

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Dec 11 09:17:08 CET 2009

Er zijn twee gidsen in Nederland die een overzicht geven van de
verschillende Content Management Systemen die in Nederland veel
gebruikt worden. De ene is van Entopic en de andere is van Hartman
Communicatie.

In die gidsen staan naast (veelal) prijzen ook functionaliteit benoemd.

Hieronder de linkjes:
http://www.entopic.com/producten/gids_content_management_systemen
http://hartmangids.nl/home

Ric

Op 11 december 2009 08:17 heeft Rik Willems <rik at actiview.nl> het
volgende geschreven:
> Hoi Jacco,
>
> Het is wel een hele lastige vraag die je stelt. Zo veel open source CMS
> systemen als er zijn, er zijn nog veel en veel meer commerciële. Wil je
> systemen vergelijkbaar met TYPO3, dan ga je naar mijn idee richting
> Sitecore, Smartsite, Tridion. Dit zijn erg dure paketten!
>
> Groet, Rik

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> vacature: PHP ontwikkelaar met TYPO3 affiniteit: http://bit.ly/B7ysd

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !