[TYPO3-UG Dutch] vraag over een warning; vraag aan slimme mensen:

pietroorda pietroorda at gmail.com
Thu Dec 10 16:38:16 CET 2009

Ha allemaal,

Geestig, ik zie nu dat er een bestand wordt opgeroepen die op een
'gewone' ubuntu op een'gewone' 4.3 niet zit waar die verwacht wordt
(door de extensie bouwer)

Dat wordt een gekrenkt ego als dat klopt.

;-)

gr.
piet

Daniel Doesburg schreef:
> Hoi Piet,
>
> Ik sluit me bij Marijn aan. Bij mij draait dezelfde extensie pico bello
> op de "gewone" 4.3.0.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Daniel Doesburg

>>> '/var/www/mijnserver/public_html/t3lib/cache/class.t3lib_cache_abstractbackend.php'

>>> piet