[TYPO3-UG Dutch] PHP closing tag voor xml tag in html source na upgrade TYPO3 4.3 met tt_news 3.0.1

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Dec 3 15:24:37 CET 2009

Dag Joost,

Met deze melding ben ik ook even bezig geweest.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat het fout ging in deze file:
tt_news/lib/class.tx_ttnews_cache.php
Onderin stond 2x ?>.
Zoals Rudy zegt is het in 3.0.1 opgelost

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com