[TYPO3-UG Dutch] Webshop ervaringen gevraagd

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Dec 1 15:22:37 CET 2009

On Wed, 18 Nov 2009 09:55:32 +0100, Harm Wester <Harm at OOiP.nl> wrote:

>Hallo lijstlezers,
>
>Wie heeft (recente) ervaring met web-shop extensies voor TYPO3 (V4.2.10)
>en wil zijn/haar ervaring met mij delen?
>
>Ik moet namelijk een meertalig (5 europeesche talen) shopje bedenken met
>een stuk of 10 produkten (boekje).
>Er moet ook mee betaald kunnen worden (iDEAL, Visa, Ogone, Paypall, etc?).

Wij hebben een hele tijd terug als GeefGratis de iDEAL koppeling
gedoneerd. Netcreators heeft toen de ideal koppeling met commerce tot
stand gebracht. Ik ben nu eigenlijk benieuwd of OOIT iemand deze
koppeling gebruikt heeft. Wellicht zijn we bereid in de toekomst nog
meer te doneren maar dan is het wel zo leuk om te horen of er ook
gebruik gemaakt wordt van datgene wat je hebt gedoneerd.

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen
Stichting GeefGratis