[TYPO3-UG Dutch] Frontend editor (nieuw draadje)

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 1 14:24:02 CET 2009

Dat mooie blokje "PREVIEW" is wat lastiger.
Vooropgesteld, je krijgt die alleen als je een pagina bekijkt die een
gewoon christenmens niet mag zien. Om wat voor reden dan ook.
Verder heb jij dan in je TSconfig aangegeven dat jij die (ó ondeugd!)
toch wilt zien.
Het kan zijn dat je de pagina of het content element op hidden hebt
staan, of alleen toegankelijk voor een bepaalde usergroup.

Ik heb wel eens een conversatie gezien op een mailinglijst waarin het
ging over het verwijderen van dit zinvolle waarschuwingsteken.

Maar erg eenvoudig is dat niet, als ik me goed herinner. En moet bij
elke nieuwe versie opnieuw gedaan worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg