[TYPO3-UG Dutch] typoscript voor een specifiek content-element (tt_content)

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Aug 17 19:12:12 CEST 2009

Jigal en Yvonne,
bedankt voor jullie suggesties. Ik heb het voor elkaar!
Inderdaad een kopie van de tt_news plugin en de aangepaste
eigenschappen en plaatsen via de extensie yposcriptce :)

test.news = COA
test.news =< plugin.tt_news
test.news {
   defaultCode = LIST
   limit =2
   listOrderBy = title desc
   displayList.image.file.height = 100c
}

Tnx!
Felippe

Op 17 aug 2009, om 18:16 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: