[TYPO3-UG Dutch] typoscript voor een specifiek content-element (tt_content)

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Aug 17 17:12:22 CEST 2009

Hoi Yvonne,
daar zat ik ook al aan te denken, maar dan moet ik weer een stap maken
in mijn TYPO3 kennis ;)

Want hoe ga ik dan te werk? Hoe kan ik dan op een pagina op de juiste
plaats een tt_content element plaatsen met typoscript? Zie nl geen
optie bij het invoegen van een content-record.

Kan je me een workaround geven?

Gr Felippe

Op 17 aug 2009, om 16:03 heeft Yvonne Klompenhouwer [Netcreators] het
volgende geschreven: