[TYPO3-UG Dutch] RealURL en tt_news

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Thu Aug 13 21:20:45 CEST 2009

On Thu, 13 Aug 2009 19:52:09 +0200
"Jos Schipper [netcreators]" <jos at netcreators.com> wrote:

>  > Het rare is alleen dat slecht EEN link het doet. Daarna kan ik
>  > drukken op een andere link (die er gewoon en goed uitziet en ook
>  > in de adresbalk van de browser wordt getoond), maar ik ga er NIET
>  > heen.

Dank je wel voor de reactie. Ik had alle PIDs al ingevuld op de
pagina's waar de plugin staat. Ik heb ze (dubelop) nu ook nogmaals
ingegeven in de constats; van de tt_news plugin zelf. Het mag niet
baten. Het eerste nieuwsitem wat ik kies wordt keurig getoond (op de
single news pagina). Back to news lukt ook, maar een volgende keus
werkt daarna niet meer. Hetzelfde item als daarvoor wordt getoond
terwijl in de browserbalk WEL het juiste item staat.
En dat is precies het rare wat ik niet snap.
Zonder realurl en cbrealurl werkt het nieuws weer naar behoren (maar
helaas met lelijke links). M.i. dus geen PID probleem. Iemand?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel