[TYPO3-UG Dutch] Dropdown menu in typo3 (Typoscript)

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Aug 13 13:41:18 CEST 2009

Ja hoor dat is heel goed op te lossen.
Je noemt je class="drop" namelijk niet.
Je doet wel
2<.1
Wat betekend dat niveau 2 een kopie is van niveau 1.
Maar dat wil je niet, want je wilt dan juist een andere class definitie
gebruiken.
Even uit het blote hoofd wordt dat dan:
Bla bla bla
2 <.1
2 {
	NO.ATagParams = class="drop" id="t-{elementUid}"
}
Bla bla bla

Verder staat in je CSS: ul ul
Moet dat niet UL LI UL zijn?
Er volgt namelijk nooit een UL na een UL. Daar zit altijd LI tussen (...)

Willem