[TYPO3-UG Dutch] Real URL

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Aug 11 21:03:57 CEST 2009

On Tue, 11 Aug 2009 19:53:46 +0200
"Jigal van Hemert" <jigal at xs4all.nl> wrote:

> De manual van tt_news heeft er zelfs een hoofdstuk aan besteed:
> http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tt_news/2.5.2/view/1/7/#id3917244

Ja die heb ik gezien evenals het voorbeeld vonf bestand. Maar ik hou
gekke zaken over. Ik probeer de backpid uit te zetten zoals gezegd met
TypoScript maar ik doe dat vast op de verkeerde plek want ik houd dit
soort links:
http://handjes.nagual.nl/nieuws/artikel/article/de-baas-verdwijnt-de-directeur-blijft/?tx_ttnews[backPid]=24&cHash=2b874230ed

En verder, en dat is erger, zijn de foto's bij de newsitems verminkt.
Ze zijn niet alnger geschaald, maar allemaal op waar formaat. Zowel in
de LIST functie als in het enkele nieuwsitem.
Waar zit dat hem in?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel