[TYPO3-UG Dutch] Real URL

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sat Aug 8 12:38:47 CEST 2009

Beste Daniel,

Mijn excuses voor mijn slordige uitleg.

Volgens het bedrijf dat het heeft geïnstalleerd werkt het correct, echter
kan ik geen /naamgeving/ geven aan de weblink zoals de manier waarop dit zou
moeten.

De andere TYPO3 omgeving was van een klant van mij. Hetzelfde bedrijf heeft
het ook bij hem geïnstalleerd en daar werkt het wel correct.

Ik heb het uitbesteed, omdat ik er zelf weinig verstand van heb. Het was nog
niet eerder geïnstalleerd. Het TYPO3 script is als het goed is juist.

De website werkt wel zonde real url.

Mijn excuses nogmaals en ik kan u eventueel toegang geven tot mijn TYPO3
omgeving? Mocht u dit uiteraard willen.

Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries