[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Aug 4 12:29:59 CEST 2009

On 08/04/09 11:48, Pim Broens - Redkiwi wrote:

> SP1.
>
> Mogen we dan kort de conclusie trekken dat het ligt aan FF 3.5?
> Ik heb al meerdere geluiden gehoord dat bepaalde zaken en/of firefox
> addons problemen veroorzaken in 3.5. Zou erg onprettig zijn!

Temeer omdat wanneer TYPO3-4.3 zou werken met FF3.0.13 dit -TOCH-
betekent dat hij werkt met een achterhaalde releaselijn. Je mag dan
FF-3.0.xx fijn vinden. Het is niet de toekomst. De 3.5.2 versie moet het
gewoon goed doen met TYPO3. Punt. Het merendeel van de mensen blijft
echt niet hangen bij een oude release, alleen maar omdat T3 dit "nodig"
heeft.

Persoonlijk ben ik trouwens zowel met 3.5.1 als met de nieuwe 3.5.2 nog
geen enkel probleem tegen gekomen. Dit is niet op Windows maar met de
OpenSolaris versies.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel