[TYPO3-UG Dutch] geen datumaanduiding in tt_news

Braam, Dick D.Braam at leiden.nl
Tue Aug 4 08:50:07 CEST 2009

Hallo,

ik wil in mijn weergave van tt_news artikelen (single view) geen
datumaanduiding hebben.
In de template neem ik aan, maar hoe pas ik die aan?

vr.gr. Dick

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan informatie bevatten
die persoonlijk of vertrouwelijk is en niet openbaar mag worden gemaakt krachtens wet- of
regelgeving of overeenkomst. Gebruik van de inhoud ervan door anderen zonder toestemming
van de afzender of geadresseerde is onrechtmatig. Mocht dit e-mailbericht ten onrechte bij
u terechtgekomen zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk terstond contact met ons op te nemen.