[TYPO3-UG Dutch] foreign_table_where met IN statement (tca.php)

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Wed Apr 29 15:46:33 CEST 2009

Nou dacht ik dat het helemaal werkte, maar ik heb toch nog ruzie met het IN
statement:

De te selecteren records hebben bij 'mogelijk' waarde 1,2 in een blob.

Als ik in PHPmyAdmin
select * from tx_zwffietsen_soorten where mogelijk IN (1)
doe, krijg ik de goede resultaten.
Maar als ik van die 1 2 maak, krijg ik geen resultaten meer.
Waar ligt dat aan?

Gr.
Barbara

news:mailman.1.1240991332.29811.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...