[TYPO3-UG Dutch] foreign_table_where met IN statement (tca.php)

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Wed Apr 29 12:18:15 CEST 2009

Dankje voor je antwoord,

Ik heb een uur gezocht naar hoe ik een itemsProcFunc moet maken, maar ik
krijg het niet werkend. Geen idee of het een kleinigheidje is of dat ik er
volkomen naast zit.

tca.php:
------------------
  "merk" => Array (
   "exclude" => 1,
   "label" =>
"LLL:EXT:zwf_fietsen/locallang_db.xml:tx_zwffietsen_fietsen.merk",
   "config" => Array (
    "type" => "select",
    "items" => Array ( ),
    "itemsProcFunc" => 'tx_zwffietsen_db->mogelijkeMerken',
    "constType" => 16,
    "size" => 1,
    "minitems" => 0,
    "maxitems" => 1,
   )
------------------

class.tx_zwffietsen_db.php
------------------
<?
class tx_zwffietsen_db {

function mogelijkeMerken (&$config, &$item) {
  $waarden=$GLOBALS['TYPO3_DB']->exec_SELECTgetRows('uid,waarde','tx_zwffietsen_merken','deleted=0
AND hidden=0','','sorting','');
  foreach ($waarden as $item) {
    $config['items'][] = array($item[waarde], $merken[uid]);
    }
  return $config;
  }

}
?>

Volgens mij wordt die functie niet eens aangeroepen...

Alvast bedankt,
Barbara

news:mailman.1.1240991332.29811.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...