[TYPO3-UG Dutch] Straatvoetbal

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Apr 29 10:09:39 CEST 2009

Achteraf, anders gaan we pas om 23.00 uur voetballen, ook geen succes :)
Denk dat het beetje ligt aan de datum wat de volgorde zal zijn, maar uit
ervaring weet ik dat de zogenaamde 'borrel' (ook non-alcoholisch Jigal
;) zowel voor, na als tijdens het sportieve evenement zal plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens

010-2819633
Contact informatie Redkiwi