[TYPO3-UG Dutch] Output RTE

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Tue Apr 28 09:03:45 CEST 2009

> Dus jij maakt / bewerkt / onderhoud de website, maar de werkgever haalt
> de TYPO3 verwijzing eigenhandig uit de code?

Hebben we niet allemaal wel eens onder een baas gewerkt die iets zegt waar je het niet mee eens bent. Er is natuurlijk een bepaalde mate van advies wat je kunt geven, maar uiteindelijk beslist hij. If you like it or not.

Wellicht is het een idee, Nitin, om je baas te laten zien wat voor geluiden dit teweeg brengt in de Nederlandse community alleen al.

> Riekt en beetje naar "wel de lusten, niet de lasten"

Wat dat betreft ken ik Nitin, want ik heb met hem samengewerkt eerder. En hij heeft altijd open gestaan naar de community en vice versa. Dus wat persoon betreft geldt dit denk ik niet.

> Deze groep steunt TYPO3, jullie code heeft de steun verwijderd.

Dit zou een baas toch over moeten halen of niet? Laat hem openstellen en dan doen wij het ook. Denk dat dat voor alle partijen prettiger werkt. Volgens mij is het bij TYPO3 nog steeds, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Succes mate!