[TYPO3-UG Dutch] Output RTE

Nitin Sewtahalsing nitin.sewtahalsing at plusport.com
Tue Apr 28 08:39:33 CEST 2009

Kijk, ik ga daar niet over.
Ik heb het bij hem aangekaart en hij wilde het niet, dus kan ik hier weinig aan doen.

Weet iemand het antwoord op mijn vraag?

Met vriendelijke groet,
Nitin Sewtahalsing

PlusPort B.V.
Sea View Office
Gevers Deynootweg 61
2586 BJ Den Haag
Tel: +31 (0)70 322 9090
Efax: +31 (0)84 742 109
Email: nitin.sewtahalsing at plusport.com
Internet: http://www.plusport.com

Disclaimer:
De informatie verzonden met dit email bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde(n) is nadrukkelijk verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Indien u dit bericht onterecht ontving, wordt u verzocht de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. PlusPort staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden email, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit email bericht brengt geen enkele contractuele gebondenheid voor PlusPort tot stand. Dit email bericht is door PlusPort met Norman antivirus software gescand.