[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Best Practice

Joost van Berckel | Content Online info at contentonline.nl
Sat Apr 25 15:45:40 CEST 2009

Hallo Jacco,

Bedankt voor je reactie. De gebruikte TV template is afkomstig uit WEC.
Dit moet ook nog verder worden aangevuld. Ik wil bijvoorbeeld een keuze
hebben tussen 4 of 5 templates die men kan kiezen en nog FCE's voor
terugkerende contentblokken, bijvoorbeeld voor nieuws, links e.d.

Als er mensen zijn die hier ideeën over hebben dan lijkt me het leuk om
met de makers van WEC, en iedereen die hier interesse in heeft dit
verder uit te werken.

Ik zal op mijn testomgeving een installatie klaarzetten om dit te kunnen
laten zien. Graag hoor ik verder van jullie wie hieraan wil meewerken,
of antwoord heeft in de vragen die ik in mijn eerste bericht heb gesteld
over aanpassing Calendar Base.

Als je interesse hebt laat me het even weten voor een account.

@Daniel: Helaas ben ik op 16 mei een weekje op vakantie met vrouw en de
kids. Wellicht heeft iemand een idee om ook een TYPO3 dag in Zuid-West
NL te organiseren?

Groetjes,

Joost