[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Best Practice

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 25 12:57:43 CEST 2009

Hoi Joost,

Joost van Berckel | Content Online schreef:
> Beste Lijst,
>
> Ik heb een paar maanden geleden de WEC (Web Empowered Church)
> installatie geprobeerd en was hier erg van onder de indruk. Goed werk
> van o.a. Jeff Segars. In een paar minuten een site kant-en-klaar. Echter
> merkte ik wel dat het qua templates niet erg netjes in elkaar stak.
> (Jammer dat ik niet bij de T3CON09 kon zijn in Dallas).

Stuur hen je op en aanmerkingen. Ik ben er van overtuigd dat ze dat op
prijs stellen.

> Ik heb nu de WEC installatie aangepast en verder aangevuld met bepaalde
> extensies, gebruikersbeheer en workflow en opgeschoonde en opgeslitste
> Typoscript templates (met dank aan Patrick van Netcreators), en nog wat
> Real URL instellingen en Gifbuilder ideeën. Hiernaast heb ik aan de
> serverkant veel van Dmitry Dulepov geleerd (gratis TYPO3 boek,
> http://dmitry-dulepov.com/e-books/typo3-installation-and-upgrade.html).

Kunnen wij, de rest van de community, op een goed moment ook kennis
nemen of gebruik maken van jouw aanpassingen en aanvullingen?

Het is dat het voor jou niet naast de deur is, maar anders was dit een
heel mooi onderwerp op de Noord-Nederlandse gebruikersdag, aanstaande 16
mei. Al was het alleen maar omdat je dan veel meer en beter kunt
uitleggen dan in een mailtje.
Het aantal aangekondigde bezoekers is ruim 25% van het totale aantal van
de T3CON09. :-)

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg