[TYPO3-UG Dutch] Content elementen in listing BE

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Apr 15 15:03:02 CEST 2009

Zie je wel. Ik was weer helemaal fout, fout, fout!

Laat ik nou gedacht hebben dat je bedoelde dat de "insert plugin" optie
in de CType-list te zien was.

Als ik het nu wel begrijp bedoel jij dat je een content element hebt met
een plugin.
En in de BE staat daar, in de list-modus, dan een potloodje bij, hoewel
de redacteur niet bevoegd is om de plugin te bewerken.

Ik vrees dat daar niet zoveel aan te doen is.
Want op dat niveau is het een content element. Pas bij/na het openen
komt het plugin aspect er bij.

Mocht je een oplossing vinden, dan ben ik ook heel benieuwd!

Een work-around is om de betreffende pagina in z'n geheel niet voor de
redacteur beschikbaar te maken. Op zo'n pagina hoeft meestal toch nooit
(raar eigenlijk: meestal-nooit) wat aangepast worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg