[TYPO3-UG Dutch] Content elementen in listing BE

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Apr 15 14:31:52 CEST 2009

Ik vraag me af of dat in dit geval gaat werken.
Dit is geen tabel maar een CType, als ik althans Pim goed begrijp. En
dat weet je maar nooit met mij.

Het lijkt er op dat de betreffende redacteur lid is van meer groepen.
Heb je al eens geprobeerd om met explicit allow te werken?
Volgens mij werkt dat logischer.

Waar ik benieuwd naar ben is, wat er gebeurt als je de optie, die wel te
zien is, aanklikt. Krijg je dan een melding? Of gebeurt er niets?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg