[TYPO3-UG Dutch] Raar maar waar!

Idar Creative mail at idar.nl
Fri Apr 10 15:08:16 CEST 2009

Beste Lijst,

Kan iemand mij dit verklaren?

Heb 2 domeinen (zeg maar idar.nl en idar.com) en verwijzen naar de zelfde IP
adres, Zelfde map, zelfde rechten, zelfde TYPO3 installatie.
Idar.nl is main domain, en idar.com is een pointer.

De website bestaan uit 2 verschillende root ID (rspv ID:1 en 55), dus 2
verschillende websites.
Alle beide hebben verschillende templaVoila Template Objects (TO), maar
dezelde Storage folder en Data Structure.

Als ik inlog met idar.nl/typo3 -> zie niet de TO van idar.com, (zie alleen
de TO van idar.nl)
Als ik inlog met idar.com/typo3 -< zie ik alle TO's (beide domeinen)

Heeft dit met caching te maken, of iets anders?

Ideaal zou zijn, dat je altijd alle TO zie van alle domeinen ziet, ongeacht
je in welke domein je zit te werken.

Fijne pasen.

Met groet,

Idar Sprock