[TYPO3-UG Dutch] plaatjes verkleinen lukt niet

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Apr 10 10:39:32 CEST 2009

Het blijft niet werken,

Zie ook steeds minder het nut van imagemagick gebruik in voor het resizen
van images. Waarom toch niet gewoon gdlib gebruiken in versie 4.2? Het zit
standaard bij PHP.

Het is een van die keuzes die ik niet kan bevatten van TYPO3.

Heb al getracht in de code te zoeken naar het maken van thumbnails, maar de
plek waar dat gebeurt nog niet gevonden.

Willem