[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Mon Apr 6 23:32:19 CEST 2009

Hmm beetje overdreven streng vind ik. Vind wel vervelend dat ondanks dat ook
iemand anders om een antwoord vraagt je dit niet geeft omdat iemand z'n naam
niet conform format opgeeft.
Verder zelf ook benieuwd naar je antwoord. Dus hopelijk beweegt mijn vraag
om antwoord en die van Dick je voldoende om het te geven.

http://bugs.typo3.org/view.php?id=6039
lost het misschien op voor 4.1. Voor 4.2.6 niet in ieder geval.

Willem