[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Apr 6 12:20:35 CEST 2009

Willem 2program wrote:
> Wanneer ik een bestand upload via de filelist, dan staat hij fysiek en
> visueel in de directory fileadmin.Doe ik bij content toevoegen en kies
> voor images en klik dan op dat bestand dan zie ik in de live omgeving dat
> er verwezen wordt naar /uploads/. Maar dat wil ik helemaal niet...... Hoe
> zorg ik ervoor dat dat plaatje niet uit de map uploads komt, maar uit de
> map waar hij daadwerkelijk staat (fileadmin)

Een vraag die ik ook graag beantwoord zie. Immers, wanneer een plaatje van
de fileadmin directory wordt "verplaatst" NAAR UPLOADS, dan gebeurt dat
nooit onbewerkt. WEER een bewerking van een jpg file geeft dikwijls erg
slechte resultaten. Wanneer van het plaatjes werd afgebleven had ik er
niet zo'n moeite mee ;-)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
+http://nagual.nl/ | SunOS 10u6 10/08 ZFS+