[TYPO3-UG Dutch] ncgov_smoelenboek edits

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Mon Apr 6 09:36:06 CEST 2009

Hoi Lijst,

Is er iemand die met het ncgov_smoelenboek van Netcreators werkt en
ook verstand heeft van het evt. aanpassen van deze extensie.
Ik gebruik hem met veel plezier, maar ik loop tegen 1 ding aan waar
ik niet uit kom. Standaard geeft deze ext. een uitgebreide
zoekmogelijkheid bij de ledenlijst. E.g. vrije ingave; dropdown met
provincie; dropdown met cluster.

Nu gaat het me om die 2 dropdowns. Deze werken alleen bij een backend
entry  van 2 velden nl.l. provincie-code / provincienaam en cluster-
code / clusternaam. Als één van deze velden niet is ingevuld komt de
betreffende verwijzing niet in de dropdown voor.

Dit is precies de mank. Kan de code omgebouwd worden zodat gewoon
alle 'enteries' in de dropdown opgenomen worden, zonder een
refererende code...?

(p.s. Ik heb Netcreators deze vraag ook gesteld, maar die zijn te
druk met hun eigen werk en zien geen tijd hier op korte termijn op
terug te komen.)

Groet,
Roland Schoenmakers