[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag Noord-Nederland - herhaalde oproep

Rik Willems rik at actiview.nl
Mon Apr 6 09:16:13 CEST 2009

Hoi Daniel,

Op jouw vorige oproep had ik onderstaande reactie al gestuurd. Deze is
blijkbaar nooit echt aangekomen. Kleine toevoeging nog. Gezien de
interesse uit de diverse windstreken van het land is het naar mijn idee
goed om niet te ver naar het noorden te schuiven qua locatie...

Dit soort initiatieven kan ik zeer waarderen! De UG dagen zijn altijd
leuk en interessant. Het uitdiepen van een aantal specifieke onderwerpen
is deze kleinere groep naar mijn idee het beste.

Volgens mij is veel te winnen bij 'best practises'. Hoe zet je een goede
site op en waar moet je rekening mee houden? Door met elkaar dit soort
dingen te bespreken kan iedereen veel van elkaar leren.

Ook het uitdiepen van extensies lijkt me leuk. Hier zitten veel
verborgen juwelen, waar ook weer veel geleerd kan worden.

Helaas (gelukkig ;)) valt Rotterdam niet onder 'het noorden' dus qua
locatie kan ik weinig bieden. Wat betreft invulling denk en doe ik graag
mee!

Groeten,

Rik