[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag Noord-Nederland - herhaalde oproep

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Apr 5 21:23:23 CEST 2009

On Sun, 05 Apr 2009 20:35:30 +0200
Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> wrote:

> Ik waag me niet meer aan een link, maar ik dacht aan jouw bericht van
> 6 augustus 2008 onder de titel "Omzetten van bestaande TYPO3 database
> naar UTF-8 (stappen)".

Aha, later dacht ik al zoiets, maar toen was het bericht al weer
verzonden. Ben nog wel steeds blij met die volledige utf8 T3.

> Vraag aan jou: Waar slaat dat "wéér" op? Ben ik zo notoir in een
> bepaalde richting?

Nee, maar je hebt af en toe van die ongrijpbaar lollige opmerkingen.
Dat geldt voor mij. Voor anderen kan ik niet praten. Ik kan dat erg
waarderen, dus all's well.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS sxce snv109 ++