[TYPO3-UG Dutch] Probleem met BE en FE login

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Sun Apr 5 14:58:00 CEST 2009

Hoi Daniel,

Ik kwam er net ook al achter. In je bericht had je news.netfielders.com
geschreven, terwijl het news.netfielders.de is :-)

Dat is dus de thread waarvan Jigal van Hemert de vertaling postte.
Handig dat ik nu de hele thread kan lezen.

Helaas ben ik er daar nog steeds niet mee uit.
Met name het JavaScript probleem is bij mij net even anders. Als ik
JavaScript uit zet kan ik helemaal niet meer inloggen.

EFA Fontsize heb ik niet geïnstalleerd, maar kan zoiets niet ook in een
andere extensie zitten? Ik hoor je al denken, :-), "dat zou kunnen".

phpadmin schijnt volgens de thread dus ook het probleem te kunnen zijn.
Toch vreemd dan dat het inloggen een hele tijd normaal werkte en opeens
niet meer.

Ik ga het even laten bezinken.

Groeten,
Roel