[TYPO3-UG Dutch] Zoeken met Google in typo3

Otto van Bruggen otto at webspinnerij.nl
Sun Apr 5 14:28:44 CEST 2009

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een manier om het zoeken in een site zo optimaal
mogelijk te laten verlopen.
Ik heb tot zover indexsearch gebruikt maar dat is met de crawler niet echt
makkelijk.

Daarna bezig geweest met mnogosearch maar ook dat is lastig.

Nu een extensie gevonden ltg_googlesearch gemaakt door zo te zien Ries van
Twisk. Een veel gelezen naam.

Mijn vraag is of deze extensie goed te gebruiken is voor het doorzoeken van
een site. Wat ik de manual niet begreep is dat er een key sleutel moet
worden aangevraagd bij Google. Mijn vraag is welke sleutel? Er zijn nogal
wat wegen binnen Google met heel wat sleutels.

Als iemand een andere gedachte over het zoeken heeft dan ook graag.

En als uitsmijter, is dit misschien iets voor een gebruikersdag...

Groet Otto van Bruggen