[TYPO3-UG Dutch] Probleem met BE en FE login

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Sun Apr 5 14:02:13 CEST 2009

Hoi Daniel,

Niet echt :-(. Als ik klik op de url dan krijg ik:
--snip
Adres niet gevonden
news.netfielders.com kan niet worden gevonden. Controleer de naam en
probeer het opnieuw.
--snip

Hoe kan ik wel bij dat bericht komen?
In ieder geval bedankt.

Ik kom er overigens net achter dat het probleem zich in Opera 9.64, die
ik net heb geïnstalleerd, vooralsnog niet voordoet.
Ik heb Opera afgesloten ==> inloggen werkt normaal
Ik heb computer afgesloten ==> inloggen met Opera werkt normaal

En nu lijkt het in Internet Explorer 8 ook opgelost te zijn nadat ik bij
Internet Opties --> Tabblad --> sectie In Private een vinkje heb gezet
bij "Do not collect data for use by In Private filtering".

Uit de Help:
--snip
What happens when I select the check box to disable InPrivate Blocking data?
InPrivate Blocking helps prevent the websites you go to from
automatically sharing details about your visit with other websites. When
you block a website, it is added to the blocking list. If you select the
Disable InPrivate Blocking data check box, websites will no longer be
prevented from sharing details about your visit with other websites.
--snip

Wat dat precies zou kunnen beteken weet ik niet. Daniel? Of een ander
groepslid?

Bij Firefox 3.0.8 ben ik er nog niet achter.

Ik hoop dat de oplossing in IE8 blijvend is.

Maar dat je een standaard intselling van een browser moet veranderen is
wel jammer, want nu moet alle FE users van mijn site laten weten dat ze
die instelling meten aanpassen.

Groeten,
Roel