[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag Noord-Nederland - herhaalde oproep

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Apr 5 13:44:08 CEST 2009

Beste TYPO3-ers,

De lente komt steeds steviger in het zadel. De buurvrouw is inmiddels
klaar met de voorjaarsschoonmaak. Dus moeten we maar eens wat concreter
worden.
Er zijn inmiddels een aantal aanmeldingen. Ook voor de locatie hebben we
al keuze.

Een dezer dagen zal ik met de rest van het comité (lees: Gerard
Wijngaarden) een voorstel maken.

Geef je svp op als je dat nog niet gedaan hebt. We willen graag een
indruk van de grootte van de schare die we kunnen verwachten.

Tenzij er een luid protest komt ga ik er van uit dat we het weer op een
zaterdag houden.

Binnenkort meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg