[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag Noord-Nederland - herhaalde oproep

Harro van den Berg typo3 at hb2.eu
Sat Apr 4 23:10:46 CEST 2009

Beste mensen, Daniel,

Een gebruikersdag is altijd nuttig lijkt mij. Contacten leggen, contacten
onderhouden, ervaringen uitwisselen.

Ik kan mij geheel vinden in de suggestie van 'best practises' en extensies.
Om aanvullend wat zaken te noemen die bij mijzelf ook leven:
* Do's en don'ts bij html-templates en css
* Aandachtspunten bij zo browser-onafhankelijk mogelijk ontwikkelen
* Zijn er specifieke dingen die juist niet handig te ontwikkelen/bouwen zijn
met TYPO3? En hoe los je dat dan zo goed mogelijk op?
* Hoe ontdek ik 'verborgen' instellingen waarover ik wel in boeken lees,
maar die ik zelf toch niet zo een, twee, drie kan ontdekken?

En ongetwijfeld komt er nog meer boven drijven komende tijd. Als het even
kan ben ik van de partij, wie weet kan ik in de aanloop ook nog een bijdrage
leveren.

Met vriendelijke groet,

Harro van den Berg