[TYPO3-UG Dutch] bouncen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 21:07:11 CEST 2009

Ik hoop dat dit de verklaring is:
't Vorig weekend heb ik bij de beheerder aan de bel getrokken op grond
van de klachten die hier geuit waren. Zoals ik hier ook heb vermeld
bleken mijn berichten sinds november niet meer in de backup terecht te
komen.
De beheerder antwoordde dat hij eerst geen tijd had om het uit te zoeken
maar in de loop van de week er werk van zou maken.
Dat schijnt nu gebeurd te zijn.

Groeten,

Daniel Doesburg