[TYPO3-UG Dutch] accordion menu

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Sat Apr 4 13:51:22 CEST 2009

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over een accordion menu. Wanneer er nu op een
hoofdmenu-item geklikt wordt, schuift het menu open, waarna de pagina
waar het menu-item naartoe linkte geladen wordt, waarna het menu opnieuw
openschuift.

Kan ik er voor zorgen dat wanneer er op het menu-item wordt geklikt, het
menu niet openschuift, maar dat de nieuwe pagina direct geladen wordt en
daarna pas het menu wordt uitgeschoven?

javascript:
------------------

accordion = new Accordion('span.toggle', 'ul.content', {
     duration: 500,
     transition: Fx.Transitions.Back.easeInOut,
     display:-1,
     alwaysHide:true,
     opacity: true,
     onActive: function(toggler, element){
             toggler.addClass('act');
             parentelement = element
     },

     onBackground: function(toggler, element){
         toggler.removeClass('act');
     }
});