[TYPO3-UG Dutch] Format link in frontend

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Sat Apr 4 13:51:21 CEST 2009

Hey Henjo,

daar heb je gelijk in. In de source-code van de extensie heb ik verder
niets veranderd. Ik heb alleen in de tca.php het volgende staan (bij het
veld waar het om gaat):
"description" => Array (
			"exclude" => 1,
			"label" =>
"LLL:EXT:rtgdictionary/locallang_db.xml:tx_rtgdictionary_terms.description",

			"config" => Array (
				"type" => "text",
				"cols" => "40",
				"rows" => "6",
				"wizards" => Array(
					"_PADDING" => 4,
					"RTE" => Array(
						"notNewRecords" => 1,
						"RTEonly" => 1,
						"type" => "script",
						"title" => "LLL:EXT:cms/locallang_ttc.php:bodytext.W.RTE",
						"icon" => "wizard_rte2.gif",
						"script" => "wizard_rte.php",
					),
				),
			)
		),

en bij types in de tca.php het volgende:

"types" => array (
		"0" => array("showitem" => "term;;;;1-1-1, category,
description;;;richtext[*], image, file, author, status")
	),

Mijn vraag is nu waarom interne links opgeslagen (of in ieder gaval
getoond) worden als (bijvoorbeeld) 263 in plaats van index.php?id=263

Nogmaals, het gaat om de extensie rtgdictionary.
Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Stephan