[TYPO3-UG Dutch] Nieuws single pagina afhankelijk van categorie

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Sat Apr 4 13:51:19 CEST 2009

Goedemiddag Maarten,

Maarten Mandemaker schreef:
> Goedemorgen,
>
> Is het zonder extra programmeer werk mogelijk om het volgende te bereiken?
>
> Een tt_news list met daarin de 5 laatste berichten uit verschillende
> categorien. Alleen de titel is zichtbaar. (Dit hebben we reeds)

5 plugins op de pagina

> Nieuwsitems van verschillende categorien moeten naar verschillende
> single pagina's worden gestuurd. (Lees: andere websites binnen dezelfde
> installatie).

Bij de categorie aangeven in het veld "Een nieuwsartikel uit deze
categorie tonen" waar de single item getoond moet worden. Ja, ik weet
het, die vertaling doet anders vermoeden. In het defaults staat er: "
Single-view page for news from this category", en dat lijkt er al wat
meer op. In de helptext: "The page which is defined here overrides the
globally configured "singlePid"."

Volgens mij is dit wat jij wilt

> Grt. Maarten

Met vriendelijke groeten,