[TYPO3-UG Dutch] webparser

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 4 13:51:19 CEST 2009

Hoi Daniel,

> Ik neem aan dat je de extensie al hebt geprobeerd?
> Waar liep je tegen aan?

Omdat de extensie verouderd is (2006) neem ik aan dat onderstaande hierdoor
komt:

Als je naar deze website kijkt (niet van mij overigens)
http://www.aikido.matsunai.com/?69
Dan heb ik hetzelfde probleem:
PROBLEM: [The file "typo3conf/ext/webparser/pi1/locallang.xml" is no TYPO3
language file!]

Typo3 v4.2.6
Webparser v0.1.0

De language file doet het dus niet zoals het moet blijkbaar. Ik heb hier een
dummy voor gemaakt en dan werkt de extensie wel.

Wat wil ik:
Nu werkt dat allemaal mooi maar ik wil eigenlijk nog een variabele
doorsturen naar extensie zodat deze dynamisch "scraped". Stel ik scrape nu
een gedeelte van www.geefgratis.nl dan gaat dat goed maar ik wil eigenlijk
?id=xxx kunnen scrapen zodat het nog dynamischer wordt. Dit lukt me helaas
(nog) niet. Geen idee hoe ik dit zou moeten doen op dit moment. Voor het
overige werkt de extensie wel redelijk moet ik zeggen.

Regards

Jordan van Bergen