[TYPO3-UG Dutch] object-tag in guestbook

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Sat Apr 4 13:51:18 CEST 2009

Ls,

Voor een (afgeschermde) website wil ik een mogelijkheid maken om gadgets
te posten. Meer in de zelfde strekking als hyves.
Ik had bedacht om hiervoor ve_guestbook te "misbruiken". In het
berichtveld zouden mensen dan hun embed code kunnen plakken van
bijvoorbeeld youtube.
Hiervoor heb ik het volgende toegevoegde aan mijn template config:

plugin.tx_veguestbook_pi1 {
   allowedTags := addToList(object,param,embed,henkie)
}

Als ik echter een embedcode van youtube plak in het bericht, dan wordt
deze verwijderd een compleet leeg bericht blijft er over. Een test met
de tag <henkie> gaat goed, deze wordt niet verwijderd oid.

Als ik via de backend de embedcode toevoeg gaat alles goed, dus het gaat
bij bij de invoering op de FE door de users.

Heeft iemand enig idee waar dit aan liggen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Bart