[TYPO3-UG Dutch] tt_products payment systeem.

Maarten ten Brinke mtenbrinke at sundayafternoon.nl
Sat Apr 4 13:51:17 CEST 2009

He Leen,

Ik ben op het moment bezig een online shop te implementeren met
tt_products i.c.m. Buckaroo. Ik ben inmiddels net zo ver gekomen als jij
in deze post en ik vroeg me af of het je uiteindelijk gelukt is met het
factuur nummer, of dat je bij een andere oplossing bent gebleven en
welke dit is.

Ik hoop dat je me (of iemand anders) me kan helpen. Intussen ga ik even
peinsen of ik ook wat anders kan bedenken....

Maarten