[TYPO3-UG Dutch] PDA detect script

Martin van der Linden martin at elegantchaos.nl
Sat Apr 4 13:51:12 CEST 2009

Hi Jacco,

Bedankt, maar nee, dat is niet wat ik zoek. Of laat ik het anders
zeggen, dat is wel wat ik zoek, maar werkt niet voldoende. De
TS-condities herkennen meer dan de helft van de pda's niet.

Ik ben ook met de WURFL extensie aan het stoeien geweest, maar die biedt
niet het gemak wat dit kleine scriptje wel heeft.

Dit werkt in principe perfect, ik krijg het alleen niet via TYPO3
aangeroepen :-(

Martin