[TYPO3-UG Dutch] WAARSCHUWING

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Sat Apr 4 13:51:07 CEST 2009

Helemaal mee eens, maar als je net klaar ben met het updaten van 4.2.1
naar 4.2.5 (ja ik ben niet zo snelle updater :-[ ), en ik doe er twee
dagen over om alle 3000 files naar "boven" te krijgen, dan sla je wel
met je hoofd op het toetsenbord en krijg je de neiging om iedere hacker
de nek om te draaien >:o .
Dus als goede webmaster zucht je maar eens en ga je weer beginnen.
In ieder geval mijn dank aan degene die die belangrijke lekken ontdekt
hebben.
Hartelijke groeten,
David Schouten