[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Fatal Error: Extension key " sr_feuser_register" was NOT loaded! (t3lib_extMgm::extPath)

Kees van der Hall kvdhall at xs4all.nl
Sat Apr 4 13:50:56 CEST 2009

Beste,
TYPO3 4.2.5 div2007 en static_info_tables geinstalleerd.
De extensie sr_feuser_register geinstalleerd.

Eerst werkte alles goed en was het mogelijk om alle opties van feuser in
te stellen. Ik ben nu een dag verder en met Sjabloon op de rootpagina
kom ik niet meer in de Constant Editor en krijg ik de foutboodschap:
TYPO3 Fatal Error: Extension key " sr_feuser_register" was NOT loaded!
(t3lib_extMgm::extPath)

Inmiddels het volgende al gedaan:
Ondanks dat fh_library "obsoleet" is toch geinstalleerd.
Geen oplossing.
localconf.php de sr_feuser_register onderste regel verwijderd en uit de
regel extList verwijderd. Cache geleegd en cache files verwijderd.
sr_feuser_register opnieuw geinstalleerd.
Ik kom eenmaal in de Constant Editor. Selecteer de feuser_register
opties en krijg bij het sluiten weer dezelfde foutboodschap.

Mogelijk is de oorzaak het installeren van IIXMLtranslate.
Wie kan mij verder helpen.

Vriendelijke groet, Kees