[TYPO3-UG Dutch] install tool

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Sat Apr 4 13:50:56 CEST 2009

Hallo allemaal,

ik loop tegen hetzelfde probleem aan als Idar, maar ik kan het niet
oplossen op de manier die H.E. Weenink aandraagt.

Als de install tool wordt geopend moet ik de database gegevens invoeren.
Nadat ik dat gedaan heb en op 'continue' druk, wordt er om mijn password
gevraagd. Indien ik dan opnieuw het goede password invoer, wordt dit
scherm herladen.

Ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen, behalve dan dat er op
de server waar ik TYPO3 moet installeren PHP in safe_mode draait.

Het gaat bij mij om v4.2.6 van TYPO3.

Heeft er iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Groeten,